چگونه در پینت بال برنده ی پرجم شویم؟
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس


پینت بال در سال 1981 به عنوان یک بازی جدید برای شکارچیانی که می خواستند مهارت خود را در برابر دوستان خود بسنجند ، آغاز شد. از آن زمان پینت بال به یکی از محبوب ترین ورزش های شدید در کشور تبدیل شده است. این یک بازی عالی است که در آن می توان هیجان نبرد را بدون عوارض جانبی ناخوشایند تجربه کرد ، مانند مرگ. گفته شده می تواند نسبتاً ترسناک باشد. همچنین چندین بازی وجود دارد که می توانند بازی کنند ، اما ضبط پرچم یکی از محبوب ترین ها است. در اینجا چند نکته برای تبدیل شما از یک ویمپ پینت بال به یک جنگجو آورده شده است.



مراحل
تصویری با عنوان Win a Game of Paintball (Capture the Flag) مرحله 1
1
حرکت؛ به محض این که شاخ / سوت می پوشد. وقت خود را برای تلاش برای پاشیدن دامنه در مسیر خود تلف نکنید ، فقط در اسرع وقت به پوشش بپردازید
تصویری با عنوان Win a Game of Paintball (Capture the Flag) مرحله 2
2
تیم خود را گسترش دهید ، کل تیم خود را در یک قسمت از دوره متمرکز نکنید ، حرکت حریف در حریف و پایین بردن نیمی از تیم برای حریف بسیار آسان است.
تصویری با عنوان Win a Game of Paintball (Capture the Flag) مرحله 3
3
در صورت امکان جفت حرکت کنید. یعنی در یک گروه دو نفره سفر کنید تا یک نفر بتواند دیگری را در حالی که از مکانی به مکان دیگر حرکت می کند ، بپوشاند. این یکی از موثرترین استراتژی ها برای یک بازی از این ماهیت است. این یک سازگاری خاص از یک برنامه پیش از بازی است که برای ایجاد یک پیروزی قاطع بسیار حیاتی است.

بسیار مهم است که شما به حرکت ، پوشیده شدن و پوشاندن هم تیمی های خود ادامه دهید (هنگام حرکت آنها از زمین (در موقعیت دشمن) تیراندازی کنید).
تصویری با عنوان Win a Game of Paintball (Capture the Flag) مرحله 5
5
در صورت امکان از کناره های مسیر پایین بروید ، این باعث می شود زاویه آتش بهتری به دشمن وارد کنید تا قبل از اجرای نهایی پرچم ، تعداد آنها را کم کنید.
تصویری با عنوان Win a Game of Paintball (Capture the Flag) مرحله 6
6
هنگام حرکت به سمت پرچم ، مخالفان را به آتش بکشید (آنقدر شدید به آنها آتش بزنید که آنها نمی خواهند پوشش خود را بشکنند). تا آنجا که ممکن است از هم تیمی های خود بخواهید این کار را انجام دهند. اگر تیم مقابل از اینکه چه کسی پرچم را در اختیار دارد و آن شخص کجاست برداشته شود ، این یک مزیت بزرگ است.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: